У зручному PDF форматі. Роздрукуйте та покажіть вчителю при потребі.
Заохочуйте регулярне відвідування школи та участь у шкільних заходах.
Розгляньте можливість розбити великі завдання на менші компоненти.
Намагайтесь робити інструкції прямими, простими та зрозумілими.
Гіперактивність учня/учениці не слід негативно виправляти або звертати на неї особливу увагу перед однолітками. Це завдасть зайвого стресу у дитини і не вирішить проблему. Необхідно розробити поведінкове керівництво для розв'язання цих питань.
Розгляньте можливість надання учню/учениці перерв за розкладом, а також дозвольте йому робити перерви за потребою, щоб він міг відпочити і потім продовжувати бути уважним протягом усього уроку. Пам'ятайте, дитині важко контролювати свій фокус.
Будь ласка, надайте учню/учениці додатковий час для виконання тестів і завдань, оскільки характерна для РДУГ прокрастинація може завадити йому виконати завдання у відведений час, а високий рівень неуважності спричиняє часте "забування" про роботу.
Будь ласка, запропонуйте учню/учениці тихе, приватне місце для проходження тестів, якщо це доцільно.
Будь ласка, забезпечте учню/учениці найкраще місце, з огляду на те, щоб він не відволікався і щоб вчитель міг повернути його увагу, якщо він відволічеться.
Переважно надавайте місця поближче до викладача (подалі від слухових та зорових відволікаючих факторів).
Будь ласка, поясніть іншим учням, що дражнилки/булінг будуть неприпустимими.
Ведення нотаток в класі протягом тривалого періоду часу деколи знижує концентрацію та зменшує увагу. Будь ласка, надавайте учню/учениці довгі конспекти і робіть перерви в конспектуванні, коли це необхідно.
Сон має важливе значення для здорового способу життя. Будь ласка, пам'ятайте, що для учню/учениці дуже важливо отримувати 8,5-9 годин якісного сну на добу. Хоча ми заохочуємо хороший тайм-менеджмент для виконання домашніх завдань, будь ласка, розгляньте можливість внесення змін, якщо стане зрозуміло, що учню/учениця засиджується допізна, щоб виконати завдання.
Тестування має проходити в малих групах (для зменшення сторонніх, відволікаючих стимулів) і з подовженим часом.
Поєднуйте вербальні інструкції з візуальними, діти з РДУГ часто мають чудову уяву і так їм легше запам'ятати матеріал.
Попрохайте учня/ученицю повторити інструкції аби перевірити розуміння; надавайте повторне пояснення за потреби.
Під час виконання довгострокових самостійних завдань ініціюйте спілкування 1:1, щоб контролювати прогрес учня/учениці.
Учні/учениці з РДУГ показують кращі результати у викладачів, які проводять послідовні та добре структуровані заняття.
Рекомендується мати дуже структуровані посібники зі зразками/прикладами для вивчення та розуміння прочитаного.
Рекомендується мати детальні шпаргалки та посібники для всіх письмових завдань.
Необхідно розбивати великі завдання на менші з окремими термінами виконання і, якщо можливо, окремими оцінками. Так дитина краще справляється з завданнями, а також вчиться структурувати роботу, що потім допоможе у дорослому житті.
Взято з допису Nastya Melnychenko.